Pāriet uz saturu

Sekojiet mums!

30 DIENU ATMAKSAS GARANTIJA

Sazinieties ar

Lietošanas noteikumi

1.2. Šī interneta veikala preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi"), ar Pircēja piekrišanu (Pircējam ir pienākums iepazīties ar Noteikumiem pirms pirkuma veikšanas),



1.4. 1.5. Mūsu veikals patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt Noteikumus, ņemot vērā normatīvajos aktos noteiktās prasības, jaunie noteikumi stājas spēkā tikai jaunajiem pircējiem, bet uz esošajiem pircējiem attiecas tie noteikumi, saskaņā ar kuriem tie noslēdza darījumu pirkuma brīdī.



1.5. Interneta veikals pārdod Lietuvā un ārvalstīs.



1.6. Jums ir tiesības pirkt mūsu e-veikalā:



1.6.1. rīcībspējīgām fiziskām personām, t. i., personām, kuras ir sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;



1.7.2. nepilngadīgām personām vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu;



1.8.3. juridiskām personām;



1.9.4. visu iepriekš minēto personu pilnvarotie pārstāvji.



2. Personas datu aizsardzība un privātuma nosacījumi



2.1. Lai pasūtītu preces interneta veikalā, pircējam ir jāreģistrējas šajā interneta veikalā, ievadot savu reģistrācijas vārdu un paroli, un pircējam ir iespēja iepirkties kā viesim. Reģistrējoties pircējs ievada arī savu mājas adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi. Apstiprinot šos noteikumus, Pircējs piekrīt, ka uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīti informatīvie ziņojumi, kas nepieciešami preču pasūtījuma izpildei, Pircēja datu apkopošanai, kas nepieciešami, lai apstrādātu pasūtījumus, pirkumus, preču atgriešanu, risinātu ar pasūtījumu, pirkumu, atgriešanu saistītas problēmas, risinātu citas līgumsaistības.



2.2. Pircējam reģistrācijas veidlapā ir jāsniedz pilnīga, pilnīga un pareiza informācija par sevi. Ja Pircējs reģistrācijas veidlapā sniedz neprecīzus, nepatiesus vai maldinošus datus, mūsu veikalam ir tiesības anulēt Pircēja reģistrāciju un dzēst datus vai ierobežot Pircēja piekļuvi interneta veikalam, bet pēc maksājuma veikšanas mūsu veikalam ir jāatgriež un jāinformē Pircējs par datu pārskatīšanu, ja ir sniegti neprecīzi dati.



2.3. 2.3.1. Pasūtot preces, pircējam ir jānorāda preču pasūtīšanai nepieciešamie personas dati: vārds, uzvārds; piegādes adrese, maksātāja adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs. tas apliecina, ka šie dati tiks izmantoti tikai un vienīgi preču pasūtīšanai no piegādātāja interneta veikala apņemas neizpaust šo informāciju trešajām personām, izņemot mūsu veikala partneriem, kas nodrošina preču piegādi vai citus pakalpojumus, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma pienācīgu izpildi. Visos pārējos gadījumos jebkādi Pircēja personas dati var tikt izpausti trešajām personām tikai Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.



4. Pircēja tiesības



4.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un interneta veikala noteikumiem.



4.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma un pārdošanas līguma, kas noslēgts ar interneta veikalu.

4.3. Pircējs var atkāpties no pirkuma-pārdevuma līguma tikai tad, ja prece ir piegādāta pircējam vai prece vēl nav nosūtīta pircējam, vai ir iespējams atcelt preces nosūtīšanu pircējam.



4.4. Noteikumi 4.2. Pircējs var izmantot 1. punktā paredzētās tiesības tikai tad, ja prece nav bojāta vai nav būtiski mainījies tās izskats, vai ja prece nav lietota un uz tās nav redzamas lietošanas pazīmes, vai ja pircējs atsakās no nesaņemtās preces.

4.5. Pircējam ir tiesības uz 30 dienu naudas atmaksas garantiju.

4.6. Pircējam ir tiesības uz preces garantijas apkalpošanu.

4.7. Pircējam ir tiesības uz klientu apkalpošanu, kas tiek veikta pa e-pastu. 4.8. Mūsu veikals izmanto arī visu nepieciešamo informāciju mājas lapā, lai uzzinātu sīkāku informāciju par pasūtījuma izpildi un pasūtīto preci, kā arī pircējs var apskatīt visbiežāk uzdotos jautājumus, un, ja neatrod atbildi, sazināties ar mums, aizpildot kontaktformu. un pasūtījuma izpildi veikala Facebook lapā, vai pa tālruni, kura numurs tiek saņemts pa e-pastu. Ja pirkumu plūsma palielinās, tālruņa numurs var īslaicīgi nedarboties, bet, zvanot uz norādīto tālruņa numuru, mūsu veikalam ir jāinformē pircējs, kā viņš var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu citā veidā, t. i., pa e-pastu norādīt e-pasta adresi. e-pasta adresi, kurā pircējs var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu.

4.8. Pircējam ir tiesības saņemt kompensāciju vai atlaidi citai precei, ja preces piegāde aizkavējas, pircējam vispirms jāsazinās ar mūsu veikala klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu.
4.9. Pircējam ir tiesības pieprasīt atlaides kodu vai atlaidi pirms darījuma noslēgšanas.




5. Pircēja pienākumi

5.1. Lai iegādātos preci, pircējam par to ir jāveic priekšapmaksa, izmantojot ērtu maksāšanas veidu.



5.2. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām savus pieteikšanās datus. 5.3. Ja Pircējs pazaudē pieteikšanās datus, viņam par to nekavējoties jāinformē mūsu veikala sadaļā "Kontakti" norādītajā saziņas veidā, kā arī Pircējam ir iespēja atjaunot pieteikšanās datus, ja viņš ir aizmirsis paroli, t.i., klikšķinot uz aizmirsta parole, un parole tiks nosūtīta pa e-pastu. e-pastu Pircējam, mūsu veikals neredz un tehniski nevar redzēt Pircēja konta paroli Pircēja drošības un drošuma dēļ, t.i., informācija ir paredzēta tikai Pircējam,



5.3. Izmantojot interneta veikalu, pircējs apņemas ievērot šos noteikumus, citus interneta veikalā skaidri norādītos nosacījumus un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.

5.4. Pircējs apņemas paziņot mūsu veikalam, ja noteiktajā termiņā nav saņēmis preci, un apņemas uz sava rēķina nosūtīt jaunu preci vai atgriezt naudu pircējam.



6. mūsu veikala tiesības



6.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala stabilitātei un drošībai vai pārkāpj savas saistības, mūsu veikalam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt piekļuvi interneta iepirkšanās centram vai izņēmuma gadījumos anulēt Pircēja reģistrāciju, bet, ja Pircējs ir iegādājies preci un mūsu veikals vēlas anulēt darījumu tikai pēc tam, kad darījums ir pabeigts, t.i., kā nauda tiek atgriezta Pircējam.



6.3. Tīmekļa vietnes tehnisku traucējumu dēļ, kas rodas nepārvaramas varas apstākļu dēļ, tīmekļa vietne var īslaicīgi nedarboties, taču mūsu veikalam ir jāatjauno tīmekļa vietnes darbība, ja pircējam ir iespējams atrast kontaktinformāciju.



6.4. Mūsu veikalam ir tiesības atcelt pircēja pasūtījumu, ja pasūtītās preces neatrodas mūsu veikala piegādātāju noliktavās, un šādā gadījumā mūsu veikals informē pircēju par atcelto darījumu un atgriež naudu uz pircēja kontu.



7. Mūsu veikala saistības


7.1. Mūsu veikals apņemas nodrošināt Pircējam iespēju izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus saskaņā ar šajos noteikumos un interneta veikalā paredzētajiem nosacījumiem.



7.2. Mūsu veikals apņemas ievērot Pircēja tiesības uz viņam piederošās personas informācijas, kas norādīta interneta veikala reģistrācijas veidlapā, privātumu, izņemot Lietuvas Republikas likumos un Personas datu aizsardzības un privātuma noteikumos noteiktos gadījumus.



7.3. Mūsu veikals apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi ne vēlāk kā 30 darba dienu laikā, kā atsevišķos gadījumos agrāk, ja preces ir norādītas citādi, t.i., kurām precēm tiek piemērota ātrāka piegāde. un, ja gadās, ka preču piegāde aizkavējas - Mūsu veikalam ir jāatmaksā nauda vai jāatlīdzina turpmākā piegāde ar atlaidi, Pircējam jāsazinās ar Mūsu veikala klientu apkalpošanas dienestu.



7.4. Mūsu veikals, svarīgu apstākļu dēļ nespējot piegādāt pasūtītās preces Pircējam, apņemas piedāvāt līdzīgu vai pēc iespējas līdzīgāku preci. Ja Pircējs atsakās pieņemt analogu vai līdzīgu preci, Mūsu veikals apņemas ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā atgriezt Pircējam samaksāto naudu, ja avansa maksājums ir veikts tikai tad, ja Pircējs nepiekrīt pieņemt analogu preci.

7.5. Mūsu veikals apņemas sniegt pircējam pēc iespējas precīzāku informāciju par preci, pamatojoties uz piegādātāju sniegto aprakstu.

7.6. Mūsu veikals apņemas atbildēt uz pircēja e-pastu. e-pasta vai Facebook ziņu 48 stundu laikā.

7.7. Pēc pircēja pieprasījuma Mūsu veikalam ir jāatceļ pasūtījums un jāatmaksā nauda, ja pircējs atgriež preci vai prece vēl nav nosūtīta un pircējs ir pieprasījis naudas atmaksu.

7.8. Pēc maksājuma saņemšanas Mūsu veikalā pircējs ir jāinformē par pasūtījumu pa e-pastu. e-pastu vai SMS, taču tehnisku problēmu dēļ retos gadījumos pircējs var nesaņemt apstiprinājumu - šādā gadījumā Mūsu veikals apņemas apstiprināt pasūtījuma statusu, rakstot uz e-pastu. e-pastu, zvanot vai rakstot uz Facebook ziņu.

7.9. Mūsu veikalam ir jānosūta sūtījuma izsekošanas numurs, jo sūtījums tiek nosūtīts pa e-pastu. pastu vai SMS.

7.91. Mūsu veikalam ir jānosūta visi sūtījumi tikai ierakstītā veidā ar sūtījuma izsekošanas numuru.

7.92 Mūsu veikalam ir jāinformē pircējs, ja mainās pasūtījuma izpildes kārtība vai rodas papildu problēmas, bet ne informācijas trūkuma dēļ, piemēram, ja trešā persona, nosūtot pasūtījumu, kļūdās un par to nezina, ieteicams sazināties ar Mūsu veikala klientu apkalpošanas dienestu, un apņemas labot kļūdu, kas saistīta ar nepareizu pasūtījuma izpildi visos gadījumos, kas saistīti ar nepareizu pasūtījuma izpildi, piemēram, iesaiņošanas kļūdas vai tehniskas problēmas.

8. Preču cenas, maksāšanas kārtība un termiņi



8.1. Preču cenas interneta veikalā un izveidotajā pasūtījumā ir norādītas eiro.



8.2. Pircējs par precēm norēķinās vienā no šādiem veidiem:



8.2.1. 8.2.1. Maksājums ar bankas pārskaitījumu ir priekšapmaksa, kad Pircējs pēc pasūtījuma izdrukas, tiešsaistē vai dodoties uz tuvāko bankas filiāli, pārskaita naudu uz bankas kontu, un Pircējs var norēķināties maksimāli, pērk terminālī.



Preču piegādes termiņu sāk skaitīt pēc tam, kad Pircējs ir veicis maksājumu interneta veikalā.



9. Preču piegāde Preču piegāde



preču piegāde Pircējam:



9.1. Pircējs, izvēloties piegādes pakalpojumu pasūtījuma brīdī, apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.



9.2. Pircējs apņemas pieņemt preci no kurjera gadījumos, kad pircējs nevēlas atcelt darījumu, un gadījumos, kad prece tiek nosūtīta uz Lietuvos paštas un Lietuvos, paštas nepiegādā preci uz mājām. pieņemt preci atpakaļ, preču atmaksas termiņš sākas no brīža, kad preci sāk transportēt atpakaļ pircējam, tas ir tāpēc, ka Mūsu veikals cenšas novērst ļaunprātīgu rīcību, ja pircējs atsakās no preces agrāk Mūsu veikals atmaksā pircējam naudu un pircējs var saņemt preci no pasta nodaļas.



9.3. Preces pārdevēja vai viņa pilnvarotā pārstāvja vārdā piegādā paku dienests.


9.4. Preču piegāde ārpus Lietuvas Republikas teritorijas tiek veikta ar Lietuvas Pasta starpniecību vai izmantojot jebkuru citu iespējami ātrāku un ekonomiskāku veidu.



9.5. Mūsu veikals piegādā preces Pircējam saskaņā ar termiņiem, kas norādīti preču iegādes laikā. Šie termiņi ir provizoriski un netiek piemēroti gadījumos, kad Pārdevējam nav noliktavā nepieciešamo preču un Pircējs tiek informēts par viņa pasūtītās preces trūkumu. Vienlaikus Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Mūsu veikala neatkarīgu apstākļu dēļ.

9.5.0 Piegādes termiņš no 10 līdz 25 dienām tiks paziņots Pircējam pa e-pastu. veikalā pēc preces vai norēķinu lapā.
9.5.1. Garantijas pakalpojums attiecas uz sadzīves tehniku un elektroniku un ir spēkā 1 gadu. Ja pircējs sabojā preci neuzmanības dēļ - preces garantijas remonts nav spēkā.



9.6. Katrs pasūtījums tiek apstrādāts pēc iespējas ātrāk. Katrā gadījumā pircējs par piegādi tiek informēts pa tālruni vai e-pastu. Pasūtījuma piegādes laiku ar Pircēju saskaņo pasūtījumu administrators.



9.7. Visos gadījumos Mūsu veikals tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.



10. Preces kvalitātes garantija un derīguma termiņš



10.1. Katra pārdotā produkta īpašības parasti ir norādītas katram produktam pievienotajā produkta aprakstā.



10.2. Mūsu veikals nav atbildīgs par to, ka preces interneta veikalā var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.



10.3. Faktiskā prece var nedaudz atšķirties no attēlā redzamās, un attēlā var būt detaļas, kas nav iekļautas preces sastāvā.



10.6. Mūsu veikals nodrošina preču garantijas apkalpošanu.



10.7. 10.8. Garantijas apkalpošanu apliecinošs dokuments ir pasūtījums, ko pircējs noformē un apmaksā interneta veikalā.



10.10. Mūsu veikals ir atbildīgs tikai par garantijas servisa bojājumiem, kas radušies spontāna nolietojuma vai rūpnīcas defekta dēļ, Mūsu veikals patur tiesības izlemt, kuras preces ir spontāni nolietotas,

10.11 Garantijas serviss nav spēkā:

1. Ārēji bojātām ierīcēm, t. i., ja redzamas krītoša priekšmeta, ekrāna plaisas vai citas pazīmes, kas liecina, ka tālrunis ir ticis nomests vai saspiests.

10.12. Iekārtām, kas ir saņēmušas mitrumu, putekļus vai bezsvara iedarbību un ir redzamas iekārtas iekšpusē vai ir identificētas ar īpašiem identifikatoriem.

10.13 Aparātiem, kurus ir izjaucis, atskrūvējis klients vai cita trešā persona, kas nav Mūsu veikala partneris vai pārstāvis.

10.14. Tālruņa akumulatoram tiek piemērota 6 mēnešu garantija.

10.15 Vienreizējās lietošanas vai higiēnas precēm.

11. Preču atgriešana un apmaiņa



11.1. Preces tiek atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikas valdības 2014. gada 22. jūlija Rezolūciju Nr. 697 (Lietuvas Republikas valdības 2014. gada 22. jūlija Rezolūcijas Nr. 738 redakcija, turpmāk - Mazumtirdzniecības
tirdzniecības noteikumiem) un Civillikuma noteikumiem.



11.2. ... Atgriežot preces Pircējam, jāievēro šādi nosacījumi:



11.2.1. atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, tīrā, glītā iepakojumā. 11.2.2. atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, tīrā iepakojumā;



11.2.2. precei jābūt Pircēja nesabojātai;



11.2.3. prece nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu (nesabojātas etiķetes, atlīmēta aizsargplēve, bez lietošanas pazīmēm u. c.);



11.2.4. atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā tās saņēmis Pircējs;



11.5. Mūsu veikalam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro šajā pantā noteikto preču atgriešanas kārtību.

11.6. Bojātu preci var aizstāt ar analogu preci, un šādā gadījumā Pircējam prece ir jāatdod atpakaļ, un Pārdevējs (piegādātāji) noteiktajā piegādes termiņā aizstāj preci ar jaunu. Jauna prece tiek pasūtīta tikai pēc tam, kad Mūsu veikals ir saņēmis preci, kas iepriekš tika piegādāta Pircējam.

11.7. Ja rodas aizdomas par pirkuma apliecinājumu, Mūsu veikalam ir tiesības pieprasīt pircējam uzrādīt maksājuma pasūtījuma kvīts kopiju.

12. Atbildība

12. Ārpustiesas strīdus var risināt EGS platformā, kā arī ārpustiesas strīdus risina Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests. EGS saiti var atrast šeit https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage



12.6. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.



13.1. Mūsu veikals pēc saviem ieskatiem var ierosināt dažādas akcijas interneta veikalā.



13.2. Mūsu veikalam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa brīdinājuma, mainīt akciju noteikumus, kā arī tās atcelt. Jebkuras akciju noteikumu izmaiņas vai atcelšana ir spēkā tikai uz priekšu, t.i., no to veikšanas brīža.



14. Informācijas apmaiņa



14.1. Mūsu veikals nosūta visus paziņojumus uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi un SMS īsziņu.



14.2. Visus paziņojumus un jautājumus Pircējs nosūta interneta veikalam, izmantojot sadaļā "Kontakti" norādītos saziņas līdzekļus.
15. Nobeiguma noteikumi



15.1. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.



15.2. Attiecībām, kas rodas uz šo noteikumu pamata, piemēro Lietuvas Republikas tiesību aktus.



15.3. Visi strīdi, kas rodas šo noteikumu piemērošanas rezultātā, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.



16. Atgriešanās nosacījumi stājas spēkā no 2020. gada 20.06.2020.

Mēs pilnībā izprotam jūsu vajadzības un drošības izjūtu, tāpēc sniedzam jums iespēju atgriezt nederīgu preci. Mēs atgriežam naudu uz Jūsu kontu, parasti mēs atgriežam naudu 2 darba dienu laikā, bet izņēmuma gadījumos, lai aizpildītu atmaksas veidlapu, var paiet līdz 10 darba dienām. Jebkurā gadījumā mēs vēlamies, lai jūs būtu apmierināti, tāpēc vienmēr varam piedāvāt alternatīvu produktu, kas labāk atbilst jūsu vēlmēm, naudas atmaksas garantija ir spēkā 10 darba dienas pēc produkta piegādes pircējam.



Ja Mūsu veikala noteikumi ir pretrunā ar Civillikumu, Civillikums ir noteicošais.




Garantēta produktu kvalitāte

Jums nepatika produkts? Nav problēmu! Atgrieziet to 30 dienu laikā

Lieliska klientu apkalpošana

Sazinieties ar mums, un mēs atbildēsim 6 stundu laikā!

Droši maksājumi

Maksājiet, izmantojot ērtākās un drošākās metodes